Slotavond actie Een lichtje voor BAS

Slotavond actie Een lichtje voor BAS

Zaterdag 16 december vanaf 17.30 uur op Wijnhoeve de Kleine Schorre:
De verkochte lichtjes worden "in het echt" aangestoken in de grote kerstboom die dit jaar op ludieke wijze wordt aangestoken met medewerking van Elly Geelhoed Ballet.
We starten de slotavond met een kleine "food winterfair". Vanaf 17.30 uur ben je van harte welkom op Wijnhoeve de Kleine Schorre om een heerlijk hapje te eten en/of gezellig wat te drinken met elkaar. Zo zijn er heerlijke hamburgers, frietjes, vissnert, paling of eenhapssnackjes te koop. Natuurlijk staat ook de wijnbar buiten waar je warme chocomel en glühwein kunt kopen.
Na het buitenprogramma geeft de Anywaveband een spetterend optreden in het Proeflokaal de Kleine Schorre. Zij hebben er zin in en maken er vast een feestje van!!

Het belooft een gezellig winters feestje te worden. Jij komt toch?
PS is het nu heel slecht weer, dan vindt ook het buitenprogramma gedeeltelijk binnen plaats.
Ook als je geen lichtjes hebt gekocht ben je natuurlijk van harte welkom!