Doneren

aan de Bas Stichting

Alle financiële hulp die u de BAS stichting kunt bieden is van harte welkom. Als u als particulier of als organisatie geïnteresseerd bent in het (financieel) ondersteunen van onze stichting, kunt u dat doen middels een overboeking op onze bankrekening of direct via Ideal

Rabobank NL47 RABO 01293.23.586 t.n.v. de BAS stichting
BIC:   RABONL2U

Als u uw emailadres vermeldt bij de donatie, kunnen wij u bevestigen dat uw donatie door ons is ontvangen.
Ook is het mogelijk om donateur te worden van de BAS stichting.  Alles lezen over donateur worden.

Maar ook hulp in de vorm van materialen/goederen, waarbij u bijvoorbeeld kunt denken aan posters, t-shirts of advies, is uiteraard meer dan welkom. Neem gerust contact op voor meer informatie.

De BAS stichting is door de Belastingdienst aangemerkt als een stichting met de ANBI-status. Als een instelling door de Belastingdienst is aangewezen als een ANBI, kan een donateur giften van de inkomsten- of vennootschapsbelasting aftrekken (binnen de daarvoor geldende regels).

Product toegevoegd aan mandje

Winkelmandje: