Event organiseren

Een event of actie organiseren

Organiseer een actie

Een belangrijk onderdeel van ons wervingsplan is weggelegd voor mensen of organisaties in de omgeving van kinderen met juveniele dermatomyositis. Wij hebben ondervonden dat die heel graag iets willen doen. Of men nu ouders/verzorgers van een juveniele dermatomyositis patientje is of familie, goede vrienden of men is verbonden aan een school van een kindje met juveniele dermatomyositis of men heeft een bedrijf of organisatie en wil iets doen.

Wilt u ook een actie voor de BAS stichting! organiseren?

De BAS stichting is altijd op zoek naar mensen en organisaties die de stichting willen helpen met het werven van fondsen en donaties. Helpt u de BAS stichting ook?

Een aantal voorbeelden om als particulier iets te organiseren om geld in te zamelen voor de BAS stichting

-In plaats van cadeau's donaties vragen op verjaardagen en bruiloften
-Rommelmarkten, braderieën en fancy fairs
-Sponsorlopen
-Meedoen aan evenementen waarbij u zich laat sponsoren

Een aantal voorbeelden om als bedrijf of organisatie iets te organiseren om geld in te zamelen voor de BAS stichting

-Het organiseren van een (sport)-evenement zoals een spinningmarathon of feest
-Het organiseren van een fancy fair

U kunt zich natuurlijk ook structureel inzetten voor de BAS stichting door vaste vrijwilliger of ambassadeur te worden. Hiervoor kunt u e-mail sturen naar contact@debasstichting.nl.

Onder het kopje downloads vindt u onze folder en ook verschillende posters zodat u nog eenvoudiger kunt starten met het opzetten van uw actie.

Product toegevoegd aan mandje

Winkelmandje: