Donatie n.a.v. 12,5 jarig huwelijk

Nieuws algemeen

Donatie n.a.v. 12,5 jarig huwelijk

Op 12 maart ontvingen we een heel mooi bericht van de familie Breedveld. Zij hebben via internet/google de website van de BAS stichting gevonden en toen zij in maart hun 12,5 jarig huwelijk vierden met familie en vrienden, hebben zij aan de gasten een donatie voor de BAS stichting gevraagd.
Simone weet namelijk als geen ander wat het is om Dermatomyositis te hebben. Na lang zoeken kreeg zij 6 jaar geleden de diagnose DM (DM is als je ouder bent dan 16 jaar en de ziekte krijgt). Gelukkig is na 2,5 jaar ziek zijn, de ziekte onder controle. Uiteraard zijn wij er heel erg blij mee dat Laurens en Simone een bijdrage voor onderzoek naar JDM hebben gevraagd en dat wij hierdoor een prachtig bedrag van 2.000,-- Euro mochten ontvangen!

‹ Terug naar het overzicht

Product toegevoegd aan mandje