BAS bestaat 10 jaar

BAS bestaat 10 jaar

Wat zijn wij trots.
De BAS stichting bestaat 10 jaar!!!! Een heel bijzonder jubileum.

Wij zijn dankbaar voor alle steun die wij in de afgelopen 10 jaar hebben gehad. Want zonder alle hulp van vrijwilligers en artsen, en zonder donateurs, zonder sponsors en zonder iedereen die de BAS stichting een warm hart toedraagt, was het niet mogelijk geweest.

Helaas kunnen we door corona niet op een feestelijke manier met elkaar stil staan bij dit mooie jubileum, maar dat zullen we op een later moment zeker doen.
Als we alle acties die we hebben gedaan en waar we het goede doel voor waren moeten beschrijven, wordt het echt te veel.
We hebben daarom een filmpje gemaakt met een compilatie van foto's van verschillende acties die we in de afgelopen 10 jaar hebben georganiseerd of van acties waarbij de BAS stichting het goede doel was.

We hopen dat u met net zoveel plezier naar deze foto's kijkt als wij.