MZC'11 - Oud-Feyenoord voor BAS

Nieuws algemeen

MZC'11 - Oud-Feyenoord voor BAS

Zaterdag 2 augustus werd onder prima weersomstandigheden de wedstrijd MZC'11-Oud-Feyenoord gespeeld. De wedstrijd werd gespeeld ter gelegenheid van het afscheid van Barry Hage en het feit dat Ron van Putten 25 jaar materiaalman was. De opbrengst van deze wedstrijd was voor de BAS stichting. Ook werden mossels en broodjes hamburger verkocht waarvan de opbrengst voor de BAS stichting was.
Om 19.00 uur trapte Sven Verbeek (Feyenoord) af en begon de wedstrijd. De eerste helft werd gespeeld door het huidige eerste elftal van MZC'11 en deze helft werd met 2-0 voorsprong afgesloten.
De tweede helft speelde oud-Zierikzee tegen Oud-Feyenoord en uiteindelijk werd de wedstrijd gewonnen door Oud-Feyenoord met 3-2.
Als afscheid werd Barry Hage van het veld gestuurd met een rode kaart.
Een stukje uit de speech die Barry hield.  ?Ik ben vereerd dat dit duel in het teken staat van de BAS Stichting. Bas werd 9 jaar. Zat op dezelfde basisschool, voetbalde op hetzelfde sportpark. Had ongetwijfeld dromen die ik ook had. Ik droomde van De Kuip, maar dat is het niet geworden. Wel heb ik me jarenlang druk mogen maken om een spelletje als voetbal".

Na de wedstrijd gingen supporters op de foto met zowel oude helden als Wijnstekers, Houtman, Stafleu, Hoekstra en Blinker, als de nieuwe Kuip-held Sven van Beek. De avond duurde vervolgens nog lang op het zonnige Den Hogen Blok.

Voor de BAS stichting was het een mooie avond met een geweldige opbrengst van ? 1.650,--, hier zijn we enorm blij mee. De BAS stichting bedankt iedereen die heeft bijgedragen aan deze geweldige dag en speciaal Huib Smits, Marcel Willemse, Koos Kalf, Monique van Vossen, het eerste elftal van MZC'11, vrijwilligers en het bestuur van MZC'11, Oud-Feyenoord en alle sponsors die dit evenement mogelijk hebben gemaakt.

Kijk voor meer foto's van deze mooie avond op de volgende links:

MZC'11 - Oud-Feyenoord voor BAS MZC'11 - Oud-Feyenoord voor BAS
‹ Terug naar het overzicht